مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 14:252021-10-03ورزشي

احمدی: تبلیغ و ترویج ورزش همگانی از وظایف مسئولان ورزش کشور و نهادهای مرتبط است


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان هفته تربیت بدنی را فرصتی برای مشارکت و ترغیب بیشتر مردم به امر ورزش اعلام و تاکید کرد: برای رسیدن به این مهم همه نهادها و دستگاه های مرتبط باید این موضوع را مورد توجه ویژه قرار دهند.

- معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان هفته تربیت بدنی را فرصتی برای مشارکت و ترغیب بیشتر مردم به امر ورزش اعلام و تاکید کرد: برای رسیدن به این مهم همه نهادها و دستگاه های مرتبط باید این موضوع را مورد توجه ویژه قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در جلسه ستاد هفته تربیت بدنی و ورزش با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام رضا (ع) اظهار داشت: 26 مهرماه در تقویم رسمی کشور روز تربیت بدنی و ورزش نام گذاری شده است و جامعه ورزش از این روز تا دوم آبان ماه برنامه هایی را برگزار می کند.

وی ادامه داد: ما نیازمند این هستیم که با استفاده از این موقعیت ورزش را تبلیغ و ترویج کنیم تا شرایط مشارکت مردم در ورزش همگانی را فراهم کنیم.

یکی از چالش های جدی در کشور کم تحرکی و فقر حرکتی است که مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده و باعث بیماری های مختلف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: تبلیغ و ترویج ورزش همگانی از وظایف مسئولان ورزش کشور و نهادهای مرتبط است

احمدی: تبلیغ و ترویج ورزش همگانی از وظایف مسئولان ورزش کشور و نهادهای مرتبط است