مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 14:502021-10-03فرهنگي

13 میلیارد ریال برای تجهیز سالن های سینما درقم هزینه شد


مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی قم، گفت: طی پنج سال گذشته 13 میلیارد ریال به امر تجهیز سالن های سینما درقم کمک شده، و با وجود اینکه این اقدام از وظایف ذاتی اداره کل ارشاد استان به شمار نمی آید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سید موسی حسینی کاشانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به عملکرد سینمایی استان، اظهار داشت: از سال 92 تعداد مجوزهای سینمایی صادر شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم همیشه افزایشی بوده است.

وی ادامه داد: در حالی که در سال یاد شده تعداد مجوزهای صادر شده 83 مورد بوده، این آمار در سال 99 به 183 مورد رسیده و تقریبا 2 برابر شده است.

حسینی کاشانی تعداد مجوزهای سینمایی صادر شده در نیمه نخست سال جاری را نیز 97 مورد ذکر کرد، و گفت: در حال حاضر 9 سالن سینمایی فعال در استان وجود دارد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم همچنین با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی تحقق وعده افزایش سالن های سینمایی استان اندکی با مشکل مواجه شد، بیان داشت: از سال 95 تاکنون تعداد سالن های سینمایی قم 2 برابر شده و با پیگیری هایی که از طریق بخش خصوصی انجام می گیرد، نیز به مرور شاهد افزایش صندلی های برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 میلیارد ریال برای تجهیز سالن های سینما درقم هزینه شد

13 میلیارد ریال برای تجهیز سالن های سینما درقم هزینه شد