مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 14:552021-10-03فرهنگي

قادرآشنا: باید فضا را برای تولید نمایشنامه های دینی باز کنیم


قادر آشنا با تاکید بر اهمیت متن نمایشی در تولید آثار دینی گفت: ما به این جمع بندی رسیده ایم که صاحبدلان راه خودش را پیدا کرده و به جایی رسیده که حالا باید به نمایشنامه توجه بیش تری داشته باشد.

- قادر آشنا با تاکید بر اهمیت متن نمایشی در تولید آثار دینی گفت: ما به این جمع بندی رسیده ایم که صاحبدلان راه خودش را پیدا کرده و به جایی رسیده که حالا باید به نمایشنامه توجه بیش تری داشته باشد.

امروز 12 سال از برگزاری این رویداد تئاتری را پشت سر گذاشته ایم و هنرمندان زیادی در این عرصه کار می کنند پس وقتش رسیده که فضایی را برای تولید نمایشنامه های دینی باز کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا طبق گزارش رسیده، مدیر کل هنرهای نمایشی با اشاره به هم زمانی هفته دفاع مقدس با همایش تئاتر صاحبدلان گفت: در یازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان، در بخش خیابانی و صحنه، میزبان 15 اثر خیابانی و 21 اثر دینی صحنه ای در استان ها هستیم.

تئاتر صاحبدلان هر سال بیش تر از قبل راه خودش را پیدا می کند و از جمله فعالیت های هنری است که مورد اقبال قرار می گیرد.

اجرای این تئاترها از جمله سیاست های مرکز هنرهای نمایشی بوده، است و خواهد بود و به نظر می رسد باید بیش از قبل آن را تقویت کنیم و به آموزش، پژوهش و اجرای عمومی حرفه ای و نمایشنامه نویسی چنین آثاری توجه ویژه تری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قادرآشنا: باید فضا را برای تولید نمایشنامه های دینی باز کنیم

قادرآشنا: باید فضا را برای تولید نمایشنامه های دینی باز کنیم