مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 15:102021-10-03ورزشي

تجهیز ورزشگاه های ایران به تکنولوژی VAR توسط همراه اول


تفاهم نامه همکاری بین همراه اول و فدراسیون فوتبال با هدف توسعه خدمات هوشمند و سرویس های دیجیتال امضاء و گام نخست تعهدات با اجرای پروژه VAR در ورزشگاه آزادی برداشته شد.

- به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تفاهم نامه همکاری همراه اول و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی در راستای توسعه فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی ظهر امروز یکشنبه 11 مهرماه با حضور مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول و شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال امضاء شد تا پس از این شاهد نقش آفرینی بیشتر و مؤثرتر این فدراسیون در بهره مندی و بکارگیری از فناوری های روز دنیا باشیم.

حل چالش VAR و تجهیز 12 استادیوم کشور مهدی اخوان بهابادی در این مراسم با اشاره به جایگاه همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران و خاورمیانه اظهار کرد: همراه اول توجه ویژه ای به توسعه سرویس های دیجیتال داشته و امروز هم با امضای این تفاهم نامه، خدمات جدید دیجیتال به حوزه فوتبال کشور راه می یابد.

مدیرعامل همراه اول با بیان خبری خوش گفت: با توجه به اینکه موضوع VAR در کشور تبدیل به یک چالش شده بود، ان شاء الله با اقدامی که در حوزه توسعه زیرساخت ها و این تکنولوژی داشتیم، در بازی تیم ملی کشورمان که طی روزهای آتی میزبان تیم کره جنوبی است، بتوانیم این سرویس را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز ورزشگاه های ایران به تکنولوژی VAR توسط همراه اول

تجهیز ورزشگاه های ایران به تکنولوژی VAR توسط همراه اول