مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 16:252021-10-03سياسي

127 عنوان برنامه طی هفته وقف در گلستان برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان از برگزاری 127 عنوان برنامه طی هفته وقف در استان خبرداد.

- .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: توزیع 380 بسته معیشتی در مهدیه امامزاده اسحاق بن موسی بن جعفر (ع)، افتتاح نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای اوقاف و امور خیریه در حرم امامزاده عبدالله (ع)، نشست صنفی با اصحاب وقف و بسیج، ویژه برنامه آیینی شهادت در بقاع شاخص استان (زیارت از بعید)، مراسم آیینی شهادت امام رضا (ع) در بقاع متبرکه سطح استان با حضور خادمان آستان قدس (همراه با نقاره زنی) بخشی از این برنامه ها است.

وی بیان کرد: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، افتتاح گلخانه در امامزادگان عبدالله و فضل الله (ع) روشن آباد، مراسم انجمن یاوران وقف همراه در شهرستان کردکوی با حضور مدیرکل و تجلیل از کادر درمان و عبادت از بیماران بیمارستان پنج آذر هم طی این مدت انجام می شود.

استقرار میز خدمت در مصلی های نماز جمعه استان، برپایی ایستگاه همه واقف باشیم با حضور مبلغان از دیگر برنامه هایی بود که سلیمانی فرد به آن اشاره کرد.

وی در خصوص نامگذاری این ایام هم گفت: وقف؛ رسانه، تکریم واقفان خیر اندیش، وقف؛ ترویج فرهنگ قرآن، عترت و مهدویت، وقف؛ خدمات فرهنگی و اجتماعی به جامعه، وقف؛ بقاع متبرکه، ترویج فرهنگ زیارت، وقف؛ کاهش آسیب های اجتماعی، وقف؛ توسعه فرهنگ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

127 عنوان برنامه طی هفته وقف در گلستان برگزار می شود

127 عنوان برنامه طی هفته وقف در گلستان برگزار می شود