مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 16:352021-10-03سياسي

استارت انتقال آب از دریای عمان به سه استان زده شد


معاون وزیر نیرو از تصویب طرح آبرسانی از دریای عمان به سه استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی خبر داد و گفت: پیمانکار این طرح در اواخر سال گذشته مشخص شده است و اکنون این پروژه در فاز دوم مطالعات قرار دارد و به زودی نیز وارد مرحله اجرا می شود.

- معاون وزیر نیرو از تصویب طرح آبرسانی از دریای عمان به سه استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی خبر داد و گفت: پیمانکار این طرح در اواخر سال گذشته مشخص شده است و اکنون این پروژه در فاز دوم مطالعات قرار دارد و به زودی نیز وارد مرحله اجرا می شود.

قاسم تقی زاده خامسی در گفت و گو با ایسنا، درباره جزییات اجرای طرح انتقال آب از دریای عمان به استان های هدف، اظهار کرد: امروز در جلسه کمیسیون عمران مجلس مساله انتقال آب دریا و نمک زدایی آب برای استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی مطرح شد و این طرح مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: فراخوان این طرح در سال گذشته اعلام و طی آن از بین 16 سرمایه گذار متقاضی یک شرکت انتخاب شد، این شرکت مراحل مطالعاتی را آغاز کرده و فاز دوم مطالعات در حال انجام است، مجوز های لازم برای این طرح نیز اخذ شده و اکنون این شرکت در حال دریافت مجوز نهایی محیط زیست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارت انتقال آب از دریای عمان به سه استان زده شد

استارت انتقال آب از دریای عمان به سه استان زده شد