مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 16:402021-10-03سياسي

درآمد2.2 میلیارد تومانی موقوفات زنجان


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان گفت: درآمد موقوفات شهرستان زنجان از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه 2 میلیارد و 234 میلیون تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدتقی فاتحی نژاد عصر امروز در نشست خبری به مناسبت آغاز دهه وقف اظهار کرد: 27 صفر به عنوان دهه وقف نامگذاری و در این دهه برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان از برگزاری مراسم عزاداری در اماکن متبرکه از جمله حسینیه و زینبیه اعظم و آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم(ع) به مناسبت وفات حضرت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن(ع) و شهادت امام رضا(ع) اشاره کرد و خاطر نشان کرد: دیدار با مدیران، قاریان و حافظان قرآن جامعه القرآن، دیدار با آیت الله حسینی زنجانی مرجع تقلید شیعیان، ارائه گزارش احیای موقوفات، نشست تخصصی با اساتید حوزه، بازدید از اماکن مذهبی، عیادت از بیماران در بیمارستان ارتش و.

از دیگر برنامه های این ایام است.

وی با اشاره به اینکه در امامزاده سید ابراهیم(ع) سه برنامه معرفی مدیر جدید مرکز افق، افتتاح واحدهای اشتغالزایی و غبار روبی و عطرافشانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان زنجان برگزار می شود، ادامه داد: دیدار با نخبگان و اجرای شبی با قرآن در حسینیه و زینبیه اعظم و امامزاده سید ابراهیم(ع) نیز در این د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد2.2 میلیارد تومانی موقوفات زنجان

درآمد2.2 میلیارد تومانی موقوفات زنجان