مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 17:052021-10-03سياسي

مناسب سازی اماکن شهری بناب برای سالمندان ضروری است


فرماندار بناب با بیان اینکه مناسب سازی اماکن شهری بناب برای سالمندان ضروری است، گفت: در مناسب سازی اماکن شهری صرفاً نباید به برگزاری جلسات بسنده کرد.

- ، شهریار فتحی عصر یک شنبه در نشست مناسب سازی اماکن شهری و شورای سالمندان شهرستان بناب با بیان اینکه ادارات ملزم به مناسب سازی محیط خود هستند، افزود: اگر در اداره ای بودجه لازم برای مناسب سازی محیط را ندارند، اعلام کنند تا کار از طریق اداره کل و وزارتخانه مربوطه پیگیری شود.

وی تصریح کرد: افراد دارای معلولیت و سالمندان باید از حقوق شهروندی خود برخوردار شوند و ارائه خدمات عمومی و رفاهی نباید به گونه ای باشد که حق آنها نادیده گرفته شود.

رییس شورای تأمین شهرستان بناب با بیان اینکه برخی از شهروندان از برخورد برخی مسئولین و کارکنان ادارات اظهار نارضایتی دارند، اذعان کرد: مسئولین نباشد شیفته میزی شوند که امروز پشت آن میز نشسته اند بلکه این میز مخصوص خدمت به مردم است و ما وظیفه داریم تا آخرین لحظه مسئولیت خود به بهترین شکل در خدمت مردم باشیم.

فتحی سپس با انتقاد از رفتار دوگانه برخی افراد و نسبت دادن دخالت های مسئولین شهرستان در عزل و نصب مدیران اظهار کرد: این افراد به جای اینکه با ایما و اشاره حرف بزنند و سعی در انحراف افکار عمومی و توجیه مسئولیت و وظیفه ذاتی خود داشته باشند، ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی اماکن شهری بناب برای سالمندان ضروری است

مناسب سازی اماکن شهری بناب برای سالمندان ضروری است