مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 18:552021-10-03اقتصادي

مافیای واردات مواد اولیه دارویی اجازه وارد شدن مواد با کیفیت را نمی دهد


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بخشی از مافیای دارویی که این روزها مطرح است مافیای واردات مواد اولیه دارویی است که اجازه وارد شدن مواد با کیفیت به کشور را نمی دهد.

-  پروین صالحی مبارکه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر مرکز پژوهش های مجلس درباره ارزیابی وضعیت تولید مواد اولیه دارویی در ایران از منظر میزان تأمین بازار، ارزبری، عمق تولید، سطح فناوری و قیمت محصول اظهار داشت: در بخش دارویی باید نهایت دقت شود که بهترین مواد اولیه وارد کشور شود تا بهترین داروها ساخته شود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه بارها شاهد بوده ایم افرادی که برای واردات، ارز گرفته اند مواد اولیه غیر ضروری وارد کشور کرد ه اند و از این جهت در جنبه دارو  نیز این مسأله را بعید نمی دانیم که متاسفانه این افراد به جای اینکه به کیفیت بپردازند کمیت و مسائل صوری و ظاهری را در نظر گرفته باشند.

وی تصریح کرد: با نظارت هایی که به طور دقیق تر انجام می شود امیدواریم که در دولت جدید دیگر شاهد این مسائل نباشیم و واقعا ارز دولتی برای موارد ضروری و مورد نیاز مردم اختصاص داده شود.

صالحی مبارکه در پاسخ به این سؤال که آیا تخصیص یافتن ارز دولتی و ترجیحی به واردکنندگان مواد اولیه تولید دارو را صحیح می دانید، گفت: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای واردات مواد اولیه دارویی اجازه وارد شدن مواد با کیفیت را نمی دهد

مافیای واردات مواد اولیه دارویی اجازه وارد شدن مواد با کیفیت را نمی دهد