مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 19:102021-10-03سياسي

الزام مسئولان به ثبت اموال و دارایی هایشان


نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد:بر اساس مصوبه کمیسیون مسئولان و کارگزاران ملزم به ثبت اموال هستند و در غیر این صورت از حقوق و مزایا محروم می شوند.

- نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد:بر اساس مصوبه کمیسیون مسئولان و کارگزاران ملزم به ثبت اموال هستند و در غیر این صورت از حقوق و مزایا محروم می شوند.

حسن نوروزی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص جلسه امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت:در نشست امروز که با حضور مسئولانی از وزارت اطلاعات، ریاست جمهوری، قوه قضاییه، جهاد کشاورزی، دادگستری، مرکز پژوهش های مجلس و تحقیقات قم برگزار شد ابتدا به بررسی و رفع پنج ایراد شورای نگهبان به طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول پرداخته شد.

وی افزود: در ادامه ی نشست نیز طرح نظارت بر اموال مقامات و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران مورد بررسی قرار گرفت که در نتیجه دو ماده از آن به تصویب رسید.

بر اساس ماده یک مصوب، مسئولان و کارگزاران ملزم به ثبت اموال هستند و در غیر این صورت از حقوق و مزایا محروم می شوند و حکم انتصاب آنها به تاخیر می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام مسئولان به ثبت اموال و دارایی هایشان

الزام مسئولان به ثبت اموال و دارایی هایشان