مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 19:152021-10-03اقتصادي

شن ریزی و بهسازی راه های روستایی پلدختر


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای پلدختر گفت: در شش ماهه نخست امسال 17 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان پلدختر شن ریزی و بهسازی شده است.

- ، روح اله شریف زاده شامگاه یکشنبه در سخنانی گفت: با توجه به اهمیت وجود راه دسترسی ایمن در توسعه روستایی و نقش روستاها در تولید محصولات کشاورزی و دامی به عنوان نیازهای اساسی کشور و در راستای اهداف و برنامه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بهسازی و آسفالت راه های روستایی اولویت دار، در شش ماهه نخست امسال عملیات شن ریزی و بهسازی راه روستاهای آمیران کوشکی، سرتخت چولهول، خرسدر کاکامراد، لیت بر، برآفتاب فتحی، کلات زیودار و زیرانبار به طول 17 کیلومتر انجام شده است.

وی افزود: در این مدت 10 کیلومتر راه روستایی در محورهای لیت بر، زیرانبار، کمچه کله، گری سبز، دارکلنگ، دارشالی و تخت آب آماده اجرای آسفالت شده که روکش آسفالت هشت کیلومتر آن به اتمام رسیده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری اقدامات شاخصی در حوزه راهداری شهرستان انجام گرفته است که از مهم ترین آن می توان به رفع آب شستگی حاشیه راه به میزان 32 هزار مترمکعب، لکه گیری و چاله گیری سطح راه به میزان 143 تن، شانه سازی و رفع افتادگی شانه به طول 13 کیلومتر و تنقیه و بازگشایی دهانه 55 دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شن ریزی و بهسازی راه های روستایی پلدختر

شن ریزی و بهسازی راه های روستایی پلدختر