مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 19:252021-10-03سياسي

سرویس دهی رایگان خطوط قطار شهری مشهد در روز شهادت امام رضا(ع)


مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد از سرویس دهی رایگان قطار شهری در روز شهادت امام رضا(ع) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وحید مبین مقدم در این خصوص، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی ماه صفر، برنامه ریزی برای سرویس دهی ویژه خطوط قطارشهری انجام شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد اضافه کرد: براین اساس سرویس دهی خط یک و دو قطار شهری در روز دوشنبه 12 مهرماه مصادف با شب شهادت حضرت رسول(ص) با یک ساعت افزایش از ساعت 6 صبح آغاز و تا ساعت 23 ادامه دارد.

وی تصریح کرد: همچنین روز سه شنبه 13 مهرماه همزمان با روز شهادت حضرت رسول(ص) نیز فعالیت قطارشهری از ساعت 6 صبح آغاز و تا ساعت 22 به زائران و مجاوران خدمات دهی خواهد کرد.

مبین مقدم ادامه داد: همچنین سرویس دهی خطوط قطار شهری مشهد در روز چهارشنبه 14 مهرماه مصادف با شب شهادت امام رضا(ع) از ساعت 6 صبح آغاز و تا 23 ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد با اشاره به اینکه سرویس دهی خط یک و دو قطارشهری در روز شهادت امام رضا(ع) رایگان است، گفت: بر این اساس سرویس دهی خطوط قطارشهری مشهد روز پنجشنبه 15 مهرماه مصادف با روز شهادت علی بن موسی الرضا(ع) از ساعت 6 تا 23 به صورت رایگان به زائران و مجاوران ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس دهی رایگان خطوط قطار شهری مشهد در روز شهادت امام رضا(ع)

سرویس دهی رایگان خطوط قطار شهری مشهد در روز شهادت امام رضا(ع)