مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 19:252021-10-03حوادث

حدود 9 تن مواد مخدر در استان سمنان کشف شد


امسال حدود 9 تن مواد مخدر در این استان کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی عصر امروز در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان سمنان اظهار کرد: حدود 9 تن مواد مخدر در سال جاری در استان سمنان کشف شده است.

وی گفت: به لحاظ اینکه استان سمنان دارای مناطق کویری است، محل تردد قاچاقچیان مواد مخدر محسوب می شود که کارکنان نیروی انتظامی جان خود را در دست می گیرند تا با این قاچاقچیان برخورد کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: ناجا برای کشف مواد مخدر طرح هایی را در محلات مختلف اجرا می کند تا مردم احساس امنیت کنند؛ بیش از یک هزار طرح مقابله با مواد مخدر در محلات و شهرهای مختلف استان سمنان اجرا شد و بیش از 20 باند قاچاق مواد مخدر را در سال جاری توانستیم منهدم کنیم.

کشف 800 دستگاه ماینر در استان سمنان حسنی با اشاره به برخورد ناجا با استخراج رمزارزهای غیرمجاز اضافه کرد: اقدامات زیادی در این زمینه در استان سمنان و حتی در روستاها صورت گرفت و بیش از 800 دستگاه ماینر به ارزش 12 میلیارد تومان کشف شد.

وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی پلیس حفظ امنیت است و هیچ کاری در جامعه بدون امنیت انجام نمی شود، عنوان کرد: به تعبیر رهبری ضروری ترین نیاز جامعه امنیت است و خدا را شاکریم که این توفیق را داریم که این مأموریت را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 9 تن مواد مخدر در استان سمنان کشف شد

حدود 9 تن مواد مخدر در استان سمنان کشف شد