مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 20:052021-10-03سياسي

اختلافات خانوادگی بیشترین پرونده های دادگستری کرمانشاه هستند


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: اختلافات خانوادگی بیشترین پرونده های دادگستری کرمانشاه هستند.

- ، پرویز توسلی زاده بعد از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه بار دیگر بر مدیریت اختلافات میان مردم با استفاده از ظرفیت بزرگان و معتمدین تأکید، اظهار کرد: همانگونه که بارها تأکید کرده ایم اگر یک اختلاف ساده مدیریت نشود می تواند به یک جنایت مرگبار تبدیل شود.

وی افزود: اینکه مسئولین قوه قضاییه از جمله رییس قوه قضاییه بارها در بحث اختلافات به موضوع مصالحه و سازش اشاره و تأکید داشته اند، بر همین اساس توجه به امر مصالحه از چند جهت قابل توجه است اول اینکه هزینه های مادی و معنوی اختلاف به مراتب بسیار بیشتر از سازش است و از سوی دیگر مصالحه کمک می کند مردم در آرامش با هم زندگی کنند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به قتلی که در چند روز گذشته و در بخش ماهیدشت بر سر تقسیم ارث اراضی کشاورزی اتفاق افتاده بود و به دنبال آن شخصی عمو و پسر عموی خود را به قتل می رساند، تصریح کرد: هزینه هایی که از این ناسازگاری اجتماعی و جنایت ناشی شده است را چگونه می توان جبران کرد و به حالت قبل بر گرداند.

توسلی زاده بیان کرد: اختلافات کوچک منشأ ایجاد اختلافات بزرگ می شوند و بارها مشاهده شده یک اختلاف کوچک خانوادگی اگر مدیریت نشود می تواند منجر به جرایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات خانوادگی بیشترین پرونده های دادگستری کرمانشاه هستند

اختلافات خانوادگی بیشترین پرونده های دادگستری کرمانشاه هستند