مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 20:152021-10-03حوادث

زوایای پنهان از جنایت در کوه پارک!


عاملان یک جنایت هولناک در مشهد، زوایای پنهان دیگری از ماجرای عشق گناه آلود زن خیانتکار را هنگام بازسازی صحنه قتل فاش کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، عصر دوازدهم تیر گذشته، شهروندان در تماس با پلیس 110 شهرستان طرقبه شاندیز اعلام کردند خودروی ال 90 سفیدرنگ از قله کوه پارک پردیس سقوط کرده و راننده آن به طرز وحشتناکی میان شعله های آتش سوخته است.

به دنبال دریافت این خبر، بلافاصله گروهی از نیروهای پلیس آگاهی به دستور سرهنگ اویسی (فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز) عازم محل شدند و به تحقیق در این باره پرداختند اما چگونگی سقوط خودرو و نحوه آتش سوزی، بسیار مشکوک بود به طوری که آرام آرام کنکاش های پلیسی رنگ و بوی جنایت گرفت و بدین ترتیب با حضور قاضی گلمکانی (بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب طرقبه شاندیز) بررسی های تخصصی آغاز شد.

واکاوی ابعاد این حادثه مرگبار، نشان داد که سقوط خودروی ال 90 از قله کوه صحنه سازی فرد یا افراد ناشناس برای پنهان ماندن راز یک قتل است به همین دلیل گروه ویژه ای از کارآگاهان آگاهی به سرپرستی سرگرد زنگنه (رییس پلیس آگاهی طرقبه شاندیز) به جست وجو در اطراف محل سقوط خودرو ادامه دادند تا این که با کشف یک گوشی تلفن سوخته متعلق به راننده، سرنخ هایی را از بروز اختلافات خانوادگی بین وحید (مقتول) و همسرش به دست آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوایای پنهان از جنایت در کوه پارک!

زوایای پنهان از جنایت در کوه پارک!