مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 22:352021-10-03سياسي

موکبی که به عراق نرفت 150 میلیون تومان به نیازمندان بخشید


مسئول حسینیه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: امسال به دلیل محدودیت ها نتوانستیم در عراق موکب خدمت رسانی برپا کنیم، برای همین هزینه ها را در کشور میان نیازمندان توزیع کردیم که در مجموع 150 میلیون تومان به مردم نیازمند کمک رسانی شد.

- علیرضا دشت آبادی، مسئول حسینیه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: برپا کردن عزای حضرت سیدالشهداء علیه السلام و گریه بر آن حضرت و هزینه کردن جان، مال و بدن برای او  از اعظم وسایل تقرب انسان به پروردگار مهربان عالم و سبب ریزش رحمت و مغفرت و عامل شفاعت در قیامت است.

این خدمت معنوی، هماهنگی با انبیاء الهی و ائمه طاهرین و اولیاء خدا و صله رحم با خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام و مایه سعادت دنیا و آخرت است.

وی با اشاره به اینکه موسسه امین نیکوکاران سه سال است که به ریاست هیأت امنایی مرتضی طاهری، فعالیت خود را برای خدمت رسانی به مردم در قالب حسینیه قمر بنی هاشم (ع) آغاز کرد، گفت: این موسسه هرسال در ایام اربعین، موکب خدمت رسانی خود را در کشور عراق و مسیر نجف به کربلا برپا می کرد اما امسال به دلیل محدودیت های اعلام شده توفیق حضور در عراق را پیدا نکردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکبی که به عراق نرفت 150 میلیون تومان به نیازمندان بخشید

موکبی که به عراق نرفت 150 میلیون تومان به نیازمندان بخشید