مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 03:352021-10-04سياسي

برگزاری 2 اجلاسیه نماز در خراسان جنوبی برنامه ریزی شد


استاندار خراسان جنوبی از برگزاری اجلاسیه نماز در دو مرحله در استان در سال جاری خبر داد و گفت:اولین اجلاسیه نماز با محوریت سپاه و بسیج در هفته وحدت با حضور حجت الاسلام قرائتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری شامگاه یکشنبه در دومین نشست شورای اقامه نماز استان خراسان جنوبی در سال جاری اظهار داشت: در جلسات بعدی ستاد درخصوص نحوه برگزاری اجلاسیه دوم با توجه به شرایط می توان به اهداف رسید و برنامه ریزی هدفمند داشته باشیم.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در جلسات مختلف دو موضوع از جمله بررسی و مطرح شدن مشکلات و ارائه راهکار برای آنها را دنبال می کنیم و در بحث اقامه نماز هم ابتدا باید مشکلات را بررسی و مطرح کنیم و به این نتیجه برسیم که مشکل ما در استان چیست که باید در اولویت قرار داریم.

وی افزود: اگر ندانیم درخصوص چه موضوعی باید برنامه ریزی کنیم عملا رفع تکلیف می کنیم لذا باید بررسی و در جلسه بعد هم به بحث گذاشته شود که در حال حاضر مهمترین مساله، دغدغه و نگرانی ما در استان چیست که باید به عنوان مسوولان متولی به آن بپردازیم و این موضوع را در بخش های مختلف به عنوان اولویت دنبال کنیم.

ملانوری مسائل فرهنگی را زمان بر دانست و گفت: باید هرچه زودتر روی این مسائل برنامه ریزی کنیم و وقت بگذاریم چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 2 اجلاسیه نماز در خراسان جنوبی برنامه ریزی شد

برگزاری 2 اجلاسیه نماز در خراسان جنوبی برنامه ریزی شد