مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 04:352021-10-04سياسي

مشکلات انقلاب و کشور به دست جوانان حوزه و دانشگاه حل می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مشکلات انقلاب و کشور به دست جوانان حوزه و دانشگاه حل می شود.

- ، نشست بسیج دانشجویی با حجت الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان شامگاه شنبه در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در این جلسه اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهم ترین رویش های انقلاب است.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین افزود: بار تبلیغات اسلامی بر دوش سازمان تبلیغات بوده و وظیفه این سازمان نشر معارف اسلامی و معرفی اسلام ناب به جهانیان است.

وی ادامه داد: دنیا بر پایه تبلیغات می چرخد و عموماً غرب نفوذ خود را مدیون تبلیغات است و با تبلیغات می خواهد خود را به عنوان دانش برتر در دنیا معرفی کند.

گرزین با بیان این که ایادی شیطانی در جبهه کفر در حال تبلیغ مفاهیم شیطانی هستند، گفت: هالیوود با تبلیغات و با آن همه پشتیبانی های سنگین فکری، سیاسی و امنیتی بحث آینده سازی را به دنیا القا می کند تا آینده برتر را براساس افکار خویش بسازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: جوانان، برطرف کننده مشکلات شوند و مسائل انقلاب و کشور به دست جوانان حل شود و باید حرکت عمومی جامعه اتفاق بیفتد و شرط آن این است که عناصر دانشجویی و حوزوی تبدیل به شخص حلال مشکلات شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات انقلاب و کشور به دست جوانان حوزه و دانشگاه حل می شود

مشکلات انقلاب و کشور به دست جوانان حوزه و دانشگاه حل می شود