مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-04سياسي

با وجود کاستی ها هیچ گاه در مدیریت کرونا غافلگیر نشدیم


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مدیریت در شرایط سخت، هنر است، افزود: با وجود همه کاستی ها، به جرأت اعلام می کنیم که در بحث مدیریت کرونا، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مدیریت در شرایط سخت، هنر است، افزود: با وجود همه کاستی ها، به جرأت اعلام می کنیم که در بحث مدیریت کرونا، به خاطر برنامه ریزی ها، هماهنگی ها و پیش بینی های لازم که از قبل انجام شده بود، هیچ گاه غافل گیر نشدیم.

محمدرضا پورمحمدی در نشست صمیمی با کادر درمان در محل استانداری برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، گفت: در برابر همه انسان هایی که به خاطر همنوعان خود در عرصه های مختلف، بهترین سرمایه خود را فدا کردند ادای احترام می کنیم.

وی اظهار کرد: اگر انتخاب آگاهانه و معامله با خداوند را در تعریف شهید مد نظر قرار دهیم شهدای مدافع سلامت بهترین مصداق این تعریف هستند.

پورمحمدی با اشاره به اینکه در هر جلسه ای از زحمات کادر بهداشت و درمان قدردانی کرده ایم، افزود: امروز در این جلسه نمادین، به نمایندگی از دولت و مسئولان استان، از عزیزانی که در خط مقدم مقابله با کرونا، سنگین ترین مسئولیت را بر عهده داشته اند صمیمانه تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با وجود کاستی ها هیچ گاه در مدیریت کرونا غافلگیر نشدیم

با وجود کاستی ها هیچ گاه در مدیریت کرونا غافلگیر نشدیم