مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-04اقتصادي

فعلا زرشک نفروشید/بازار زرشک خراسان جنوبی رونق می گیرید


مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه در روز جاری قیمت خرید زرشک مرغوب استان تا 75 هزار تومان افزایش داشته است، گفت: زرشک کاران برای فروش محصول خود عجله نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، ضیاییان احمدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نشانه های مثبتی که از بازار دریافت می شود که به دلیل رفع محدودیت ها و هوشمند سازی قرنطینه است؛ قیمت ها در بازار زرشک و زعفران در حال ترمیم بوده لذا از تمامی زرشک کاران درخواست میکنم که در شرایط فعلی با دقت بیشتری عمل کرده و با پیشه کردن صبر بتوانند محصول خود را با قیمت مناسب تری بفروش برسانند.

وی افزود: قیمت واقعی زرشک بالاتر از قیمتی است که هم اکنون تعدادی از دلالان از کشاورزان خرید می کنند ضمن اینکه تقاضا برای خرید زرشک خشک شده بشدت در حال افزایش است از طرفی میزان زرشک موجود در استان نیز بسیار کمتر از اعدادی است که بیان می شود.

مدیر تعاون روستایی استان در ادامه گفت: مجموع این عوامل باعث رشد قابل توجه قیمت زرشک پفکی در بازارهای فروش مانند مشهد شده بنحوی که در روز جاری قیمت خرید زرشک مرغوب استان تا 75 هزار تومان افزایش داشته است که نوید بخش رونق دوباره بازار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلا زرشک نفروشید/بازار زرشک خراسان جنوبی رونق می گیرید

فعلا زرشک نفروشید/بازار زرشک خراسان جنوبی رونق می گیرید