مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-04اقتصادي

ایستگاه آخر پروژه مسکن مهر کجاست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پروژه مسکن مهر از دولت دهم کلید خورد و تعدادی از واحدها به متقاضیان تحویل شد اما این پروژه بزرگ به دولت بعدی ارث رسید و قرار بود طبق وعده های داده شده، - عباس آخوندی یکی از افتخارات دوره وزارتش در وزارت راه و شهرسازی را این می دانست که یک پروژه مسکن مهر هم افتتاح نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پروژه مسکن مهر از دولت دهم کلید خورد و تعدادی از واحدها به متقاضیان تحویل شد اما این پروژه بزرگ به دولت بعدی ارث رسید و قرار بود طبق وعده های داده شده، اواسط دولت یازدهم به پایان برسد اما عباس آخوندی با مزخرف خواندن این پروژه اهتمامی بر پایان آن نداشت.

در ضمن او یکی از افتخارات دوره وزارتش در وزارت راه و شهرسازی را این می دانست که یک پروژه مسکن مهر هم افتتاح نکرده است.

پروژه ای که قرار بود مردم با توان مالی پایین را خانه دار کند و علاوه بر پرداخت اقساط مسکن مهر باید هزینه اجاره بها نیز بپردازند.

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، مسکن مهر از دو محل تسهیلات بانکی و آورده مردم تأمین مالی شد که 57 هزار و 500 میلیارد تومان آن توسط بانک های عامل و همین رقم به عنوان آورده مردمی به پروژه ها تزریق شد و در مجموع 110هزار میلیارد تومان هزینه مسکن مهر بود که این رقم بدون محاسبه اراضی دولتی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه آخر پروژه مسکن مهر کجاست؟

ایستگاه آخر پروژه مسکن مهر کجاست؟