مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-04سياسي

احیاء جهادسازندگی می تواند رونق بخش تولید واقعی در روستاها باشد


دبیر جامعه اسلامی مهندسین ایلام گفت: با احیاء جهادسازندگی مردم مناطق محروم دوباره طعم خدمت جهادگران و سنگرسازان بی سنگر را خواهند چشید و شاهد رونق تولید به معنای واقعی در سطح روستاها خواهیم بود.

- مهندس خدابخش داودی نصر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: عزم جدی دولت مردمی برای احیای نهاد مقدس جهاد سازندگی و توجه ویژه به مرکز ثقل تولید و خودکفایی کشور یعنی روستاها، باعث تقویت روحیه و امیدواری نیروهای انقلابی و جهادی شده است.

وی گفت: امیدواریم با استقرار این نهاد مقدس ترجیحاً به عنوان یکی از نهادهای زیرمجموعه نظام و حکومت اسلامی و حذف و رفع نگاه های یک سویه و جزیره ای به روستاها و روستاییان و لزوم جامع نگری و یکپارچه سازی مدیریت روستایی از زوایای مختلف فرهنگی ، عمرانی، اجتماعی، اقتصادی (کشاورزی، صنعت، خدمات و نفت و گاز) ، سیاسی و جغرافیایی به صورت کاملاً هماهنگ و با برنامه و با خروجی مشخص بر اساس شاخص های شناخته شده ی ملی، روستاها بتوانند همانند دوران مدیریت جهاد سازندگی ، شٱن و جایگاه واقعی خود را بیایند.

دبیر جامعه ی اسلامی مهندسین ایلام ابراز امیدواری کرد بعد از سالها دوری از مدیریت جهادی، دوباره مناطق محروم طعم خدمت جهادگران و سنگرسازان بی سنگر را بچشند و شاهد رونق تولید در سطح روستاها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء جهادسازندگی می تواند رونق بخش تولید واقعی در روستاها باشد

احیاء جهادسازندگی می تواند رونق بخش تولید واقعی در روستاها باشد