مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-04سياسي

روضه خوانان حلقه اتصال مردم با معارف اهل بیت (ع)


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، روضه خوانان را معلمان اخلاق و حلقه اتصال مردم با معارف اهل بیت (ع) عنوان کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، روضه خوانان را معلمان اخلاق و حلقه اتصال مردم با معارف اهل بیت (ع) عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم تجلیل از روضه خوانان دربار اباعبدالله الحسین (ع) در تبریز با بیان اینکه گریاندن شیعیان و مؤمنین بر مصائب اهل بیت و مصائب آل محمد (ص) از عبادات محسوب می شود، خاطرنشان کرد: یکی از ارکان و بایسته های مهم تبلیغ، بیان مصائب اهل بیت، علی الخصوص امام حسین (ع) و تبیین فلسفه و اسرار قیام عاشوراست.

وی افزود: حضرات معصومین علیهم السلام همواره بر زنده داشتن واقعه کربلا پایبند بوده و در بزرگداشت این واقعه جانکاه، دیده ای گریان، اشکی روان، قلبی سوزان و زبانی روضه خوان داشته اند.

وی با اشاره به ویژگیهای روضه خوانان افزود: رکن مهم روضه و ذکر مصیبت ائمه اطهار، داشتن اخلاص کامل و دوری از ریا و ظاهر سازی و عدم توجه به مسائل مادی است.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه مرثیه گوی آگاه و بصیر، همواره اخلاص را پیشه خود ساخته، در صدد جلب رضایت و خشنودی خدا و پیشوایان معصوم علیهم السلام بر می آید، خطاب به مرثیه خوانان گفت: مبلغین دینی جوان بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روضه خوانان حلقه اتصال مردم با معارف اهل بیت (ع)

روضه خوانان حلقه اتصال مردم با معارف اهل بیت (ع)