مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-04سياسي

لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است/ «ویژه» بودن در عمل تحقق یابد


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است، گفت: معنای «ویژه» بودن در عمل، برای لرستان در سطح کلان و ملی تحقق پیدا کند.

- خرم آباد- نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است، گفت: معنای ویژه بودن در عمل، برای لرستان در سطح کلان و ملی تحقق پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد شاهرخی صبح امروز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان با اشاره به نقش مردم لرستان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: این گواه وفاداری مردم این استان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیوند مردم با امام راحل و رهبری است.

وی با اشاره با مزیت های لرستان شامل خاک مناسب، صنعت، گردشگری، معادن و … گفت: قطار سازندگی در نظام گاهی تند و گاهی کند در حرکت بوده و با گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب، لرستان از این قطار توسعه جا مانده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه شاهد اوج نارضایتی مردم در استان هستیم، تصریح کرد: لرستان در حوزه های مختلف با مشکلات زیادی مواجه بوده و امروز بیکاری رمق را از لرستان گرفته است و شاهد ازدیاد آسیب های اجتماعی در استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است/ «ویژه» بودن در عمل تحقق یابد

لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است/ «ویژه» بودن در عمل تحقق یابد