مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-04سياسي

زنجان در برگزاری یادواره شهدا در کشور همواره پیشقدم است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: زنجان جزو استان هایی است که در برگزاری یادواره شهدا همواره پیش قدم بوده و استقبال خوبی نیز از این یادواره ها شده است.

- سید شمس الدین موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا، گفت: در طول دوران دفاع مقدس، رزمندگانی که به خیل عظیم شهادت نایل می شدند، مراسم سالگرد این شهدا بهانه ای بود برای برگزاری یادواره هایی به نام شهدا و شهدای محله تا یاد این دلاوری ها و رشادت ها فراموش نشود.

وی تصریح کرد: در این حوزه پرداختن به فرماندهان شهید از اهمیت زیادی برخوردار است که در همین راستا شاهد برگزاری یادواره هایی از این شخصیت ها بوده و هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان ادامه داد: بعد از دوران دفاع مقدس، برگزاری این یادواره ها برای گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فراموش نشدن این شخصیت ها که جان خود را در کف دست شان گذاشتند، از اهمیت زیادی برخوردار بود.

موسوی با بیان اینکه بسیاری از افرادی که امکان حضور در دوران دفاع مقدس را داشتند، این امکان برای آن ها فراهم نشد، عنوان کرد: برای اینکه این ایثارگری ها و از جان گذشتگی ها فراموش نشود، اقدام به برگزاری یادواره شهدا شد که اثرات آن نیز در جامعه بروز و ظهور پید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان در برگزاری یادواره شهدا در کشور همواره پیشقدم است

زنجان در برگزاری یادواره شهدا در کشور همواره پیشقدم است