مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-04سياسي

طراحی ساختارهای شهر هوشمند با تاکید بر اینترنت اشیاء


یک شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به طراحی و ارائه تجهیزات و ساختارهای هوشمند شهری با تاکید بر اینترنت اشیاء، یکپارچگی و هوشمندسازی شهر و خانه های هوشمند در کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر روح الله حاکمی فر، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درمورد فعالیت این شرکت گفت: شرکت ما در حوزه طراحی و ارائه تجهیزات و ساختارهای هوشمند با تاکید بر اینترنت اشیاء، یکپارچگی و هوشمندسازی شهر و خانه های هوشمند فعالیت می کند.

وی در مورد شهر هوشمند بیان کرد: ما در شهر هوشمند تمام تلاشمان این است که اطلاعات لازم را به دست آوریم و بعد از دسته بندی، در اختیار مدیران شهر قرار دهیم و در مرحله بعدی در اختیار شهروندان قرار گیرد و شاهد شهر هوشمند باشیم.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان ادامه داد: برای ایجاد یک شهر هوشمند در سطح کلان، نیاز به زیرساخت ها در جامعه داریم و با توجه به اینکه ایجاد چنین زیرساختی شاید هزینه هنگفتی را به همراه داشته باشد، برای شهری که قرار است از نو ساخته شود، از کل به جزء حرکت می کنیم.

حاکمی فر به خانه های هوشمند اشاره کرد و گفت: خانه های هوشمند یکی از جذاب ترین حوزه هایی است که امروزه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است، خانه ای شامل وسایل و تجهیزات هوشمند یا سامانه های پیشرفته کنترلی که هدف اصلی آن فراهم آورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی ساختارهای شهر هوشمند با تاکید بر اینترنت اشیاء

طراحی ساختارهای شهر هوشمند با تاکید بر اینترنت اشیاء