مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-04سياسي

نظام مسائل کلانشهر اراک محله محور رصد و بررسی می شود


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر از رصد محله محور نظام مسائل کلانشهر اراک و رسیدگی به آن در قالب طرح «محله من» خبر داد.

- اراک- رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر از رصد محله محور نظام مسائل کلانشهر اراک و رسیدگی به آن در قالب طرح محله من خبر داد.

پیمان عین القضاتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تقسیم بندی مناطق شهری بر اساس بخشنامه وزارت کشور، اظهار کرد: بر اساس این بخشنامه مناطق شهری به بلوک های با جمعیت بالای 10 هزار نفری تقسیم می شوند که بر اساس این بخشنامه کلانشهر اراک به 55 محله محور تقسیم شده است.

وی گفت: هر چند در سال گذشته بحث محله محوری و تخصیص اعتبار بر اساس محله ها در مدیریت شهری کلانشهر اراک مد نظر قرار گرفت ولی این امر تاکنون محقق نشده است به همین دلیل کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای ششم اراک با توجه به شعار شورای ششم اراک مبنی بر تحقق عدالت شهری، رصد نظام و مسائل کلانشهر اراک به صورت محله محور را در دستور کار خود قرار داد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اراک با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر احصا مشکلات و کاهش آسیب های اجتماعی، تصریح کرد: اولویت شورای ششم توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی کلانشهر اراک است به همین جهت کمیسیون فرهنگی اجتماعی با رویکرد تحقق عدالت شهری اجرای طرح مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام مسائل کلانشهر اراک محله محور رصد و بررسی می شود

نظام مسائل کلانشهر اراک محله محور رصد و بررسی می شود