مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-04حوادث

جسد ناخدای لنج حادثه دیده طوفان حاره ای پیدا شد


معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: جسد ناخدای لنج مفقود شده بر اثر طوفان حاره ای شاهین در پسابندر دشتیاری بعد از گذشت سه روز با تلاش نیروهای مردمی در نزدیکی ساحل پسابندر نقطه صفر مرزی دریایی ایران و پاکستان پیدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، عطاالله رییسی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همچنین روز گذشته جسد یکی از پنج صیاد مفقودی پیدا شده است.

وی ادامه داد: تیم های جستجو و نجات این اداره کل و نیروهای مردمی و هلال احمر برای یافتن سه صیاد مفقود شده در حال تلاش هستند.

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان افزود: از سه روز گذشته تاکنون تیم های جستجو و نجات در بریس و پسابندر و گواتر مستقر هستند و از نزدیک مسائل و مشکلات مردم و صیادان را بررسی می کنند.

وی تصریح کرد: 16 قایق از بندر بریس به طرف پسابندر عملیات جستجو را انجام می دهند تا بتوانند سه صیاد مفقود شده دیگر را پیدا کنند.

رییسی افزود: 2 لنج صیادان 100 درصد در اثر طوفان شکسته شده و بیش از 20 میلیارد تومان خسارت وارد شده و همچنین زیرساخت های بندر صیادی پسابندر و بریس و رمین به شدت آسیب دیده است.

وی به برخی از خسارت های وارد به حوزه شیلات سواحل مکران اشاره کرد و ادامه داد: شبکه برق اسکله صیادی پسابندر و جاده دسترسی آن تخر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جسد ناخدای لنج حادثه دیده طوفان حاره ای پیدا شد

جسد ناخدای لنج حادثه دیده طوفان حاره ای پیدا شد