مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-04سياسي

«مجلس نامه غم» و «خس بی سر و پا» نامزدهای نخستین دوره دوسالانه کتاب عاشورا


معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان از راه یابی «مجلس نامه غم» و «خس بی سرو پا» به نخستین دوره دوسالانه کتاب عاشورا خبرداد.

- مجلس نامه غم و خس بی سر و پا نامزدهای نخستین دوره دوسالانه کتاب عاشورا ایسنا/همدان معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان از راه یابی مجلس نامه غم و خس بی سرو پا به نخستین دوره دوسالانه کتاب عاشورا خبرداد.

تیمور آقامحمدی بابیان اینکه جایزه دوسالانه عاشورا جایزه ای غیر دولتی است، گفت: در این دوسالانه قرار است هر دو سال یکبار، کتاب هایی که با مضامین عاشورایی، ادبیات و فرهنگ و آیین عاشورایی منتشر شده است را شناسایی و ارزیابی کند.

وی بابیان اینکه محمدرضا سنگری، مهدی امینی فروغی، اسماعیل امینی، عبدالحسین طالعی، جبار رحمانی، سعید طاووسی مسرور و مسلم نادعلی زاده هیئت داوران این جایزه را تشکیل می دهند، افزود: دبیرخانه دوسالانه کتاب عاشورا فهرست 24 عنوان کتاب نامزد این جشنواره را اعلام کرد که مجلس نامه غم و خس بی سرو پا از تولیدات حوزه هنری همدان نیز در این فهرست قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه کتاب خس و بی سر و پا نوشته حمید حسام است، ادامه داد: این کتاب به خاطرات پیاده روی اربعین راوی می پردازد که چاپ اول آن در سال 1395توسط حوزه هنری استان همدان و چاپ دوم آن در سال 1398 از سوی انتشارات سوره مهر انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مجلس نامه غم» و «خس بی سر و پا» نامزدهای نخستین دوره دوسالانه کتاب عاشورا

«مجلس نامه غم» و «خس بی سر و پا» نامزدهای نخستین دوره دوسالانه کتاب عاشورا