مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-04اجتماعي

حکایت مدارسی که باز نیست/دانش آموزان سردرگم، اولیای نگران


در حالی که آموزش و پرورشی ها خبر از آغاز سال تحصیلی منسجم داده بودند اما اولیای برخی مدارس به ویژه مقطع اول متوسطه با چالش متعدد مواجه هستند و نسبت به موضوع اعتراض دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شیوع ویروس کرونا از آغاز تاکنون بیش از هر نهاد و بخشی آموزش و پرورش را تحت تاثیر قرار داده است، مدارسی که به امید ریشه کن شدن بیماری در کمتر از یک ماه تعطیل شدند، حالا بیش از دو سال است روی دانش آموزان را به خود ندیده و همچنان با حجم عظیمی از اظهارات ضد و نقیض در مورد بازگشایی مجدد مواجه هستند.

در دو سال گذشته پس از شیوع ویروس کرونا نهاد آموزش و پرورش خود را با شرایط تطبیق داد و معلمان و ناقص بودن فرآیند آموزش موجب شد در سال تحصیلی 1400- 1399 زمزمه های بازگشایی مدارس به گوش برسد که به دلیل شرایط کرونایی و عدم واکسیناسیون اتفاق نیفتاد.

اما امسال و با افزایش حجم واکسیناسیون در دنیا و ایران موضوع بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس درس قوت گرفته و به همین منظور آموزش و پرورش برنامه ریزی خود را برای بازگشایی مجدد در حال آماده کردن است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در آخرین شورای آموزش و پرورش زنجان با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی ها انجام شده، هیچ مدرسه ای در روز اول مهر بدون معلم نخواهد بود، اظهار کرد: توزیع کتاب نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت مدارسی که باز نیست/دانش آموزان سردرگم، اولیای نگران

حکایت مدارسی که باز نیست/دانش آموزان سردرگم، اولیای نگران