مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-04سياسي

تحول به همراه جهش نیاز لرستان است


تحول به تنهایی لرستان ما را از این وضعیت به وضعیت مطلوب نمی رساند و ما نیازمند تحول به همراه جهش هستیم و این کار با همکاری وزارت کشور و هیئت دولت میسر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمد شاهرخی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان اظهار داشت: جانفشانی های قبل و بعد از پیروزی انقلاب و در مقابله با ضد انقلاب های داخلی با تقدیم 6 هزار و 300 شهید و صدها جانباز و آزاده این راه روشن به وفا داری این مردم در مسیر انقلاب اسلامی است.

  وی افزود:عشایر لرستان در سال 42 به صورت نامحسوس حضور داشتند و از بیت امام راحل پاسداری می کردند که نشان از پیوند مردم لرستان و عشایر با ولی فقیه دارد.

  نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: مزیت های لرستان آب مناسب، خاک حاصل خیز،مناظر زیبا، استعداد های فراوان، کشاورزی، دامداری، دام پروری، گیاهان دارویی،  صنعت است.

  وی با بیان اینکه معادن 28 درصد سنگ های تزیینی کشور و سه درصد سنگ های تزیینی دنیا در لرستان است بیان کرد:  قطار سازندگی در نظام جمهوری در حال حرکت بوده که کند و تند می گذرد، بیش از سه دهه از جنگ تحمیلی می گذرد و استان ما در وضعیت نا مطلوب است و مردم در اوج نارضایتی هستند و توسعه نیافتگی و مشکلات رنج می برند، بیکاری رمق را از خانواده ها گرفته، ازدیاد آسیب های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول به همراه جهش نیاز لرستان است

تحول به همراه جهش نیاز لرستان است