مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-04سياسي

سرویس دهی رایگان قطارشهری مشهد در روز شهادت امام رضا (ع)


مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: در روز شهادت امام رضا (ع)، سرویس دهی خطوط قطارشهری مشهد به صورت رایگاه انجام می شود.

- مشهد ـ مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: در روز شهادت امام رضا (ع)، سرویس دهی خطوط قطارشهری مشهد به صورت رایگاه انجام می شود.

به گزارش، وحید مبین مقدم اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی ماه صفر، برنامه ریزی برای سرویس دهی ویژه خطوط قطار شهری انجام شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس، سرویس دهی خط یک و دو قطار شهری در روز دوشنبه 12 مهرماه مصادف با شب شهادت حضرت رسول (ص) با یک ساعت افزایش از ساعت 6 صبح آغاز و تا ساعت 23 ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد اضافه کرد: همچنین روز سه شنبه 13 مهرماه همزمان با روز رحلت حضرت رسول (ص) نیز فعالیت قطارشهری از ساعت 6 صبح آغاز و تا ساعت 22 به زائران و مجاوران خدمات دهی خواهد کرد.

وی افزود: سرویس دهی خطوط قطار شهری مشهد در روز چهارشنبه 14 مهرماه مصادف با شب شهادت امام رضا (ع) از ساعت 6 صبح آغاز و تا 23 ادامه دارد.

مبین مقدم با اشاره به این که سرویس دهی خط یک و دو قطار شهری در روز شهادت امام رضا (ع) رایگان است، گفت: بر این اساس، سرویس دهی خطوط قطار شهری مشهد روز پنجشنبه 15 مهرماه مصادف با روز شهادت علی بن موسی الرضا (ع) از ساعت 6 تا 23 به صورت رای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس دهی رایگان قطارشهری مشهد در روز شهادت امام رضا (ع)

سرویس دهی رایگان قطارشهری مشهد در روز شهادت امام رضا (ع)