مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-04سياسي

نگاهی به سوابق معاونان جدید شهرداری تهران


شهرداری تهران دارای هشت معاونت است که بجز شهرسازی، سکانداران جدید معاونت های شهرداری مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در پنجشنبه هشتم مهر ماه در احکامی جداگانه لطف الله فروزنده را به سمت معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، سیدمجتبی شفیعی را به سمت معاونت حمل و نقل و ترافیک، عباس شعبانی را به سمت معاونت فنی و عمران، جلال بهرامی به سمت معاون خدمات شهری و محیط زیست و حسین نظری را به عنوان معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری منصوب کرد.

شهردار تهران پیش تر نیز ابوالفضل فلاح را به عنوان معاون مالی و اقتصاد شهری و محمدامین توکلی زاده را نیز به سمت معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب کرده بود و تنها تکلیف معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران مشخص نشده است.

باید منتظر ماند و دید که آیا مدیریت شهری جدید با عبدالرضا گلپایگانی معاون فعلی شهرسازی ادامه کار می دهد یا اینکه طی روزهای آتی سکاندار جدید این معاونت را معرفی می کند.

شهردار تهران درست یک روز پس از صدور احکام برای معاونان جدید صبح روز جمعه 9 مهرماه با همین ترکیب نخستین نشست شورای معاونان شهرداری تهران را برگزار کرد و هر یک از معاونان به طور جداگانه برنامه های خود برای معاونت متبوعشان و خدمت رسانی بهتر به شهروندان ارایه کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به سوابق معاونان جدید شهرداری تهران

نگاهی به سوابق معاونان جدید شهرداری تهران