مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-04ورزشي

حضور 5 دوچرخه سوار اردبیلی با تیم استان های دیگر در لیگ برتر


رییس هیئت دوچرخه سواری استان اردبیل از حضور 5 دوچرخه سوار اردبیلی با تیم استان های دیگر در لیگ برتر خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس هیئت دوچرخه سواری استان اردبیل از حضور 5 دوچرخه سوار اردبیلی با تیم استان های دیگر در لیگ برتر خبر داد.

معصومه صمدیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دوچرخه سواران اردبیلی عضو تیم های مختلف در مرحلهٔ اول لیگ برتر کشوری خوش درخشیدند.

وی اضافه کرد: درحالی که مرحله اول لیگ برتر دوچرخه سواری به ایستگاه آخر رسید که بیش از 5 دوچرخه سوار این استان در تیم های مختلف لیگ برتری حضور پیدا کرده و فراز و نشیب هایی را با تیم های خود پشت سر گذاشتند تا همه به توانمندی های دوچرخه سواری استان اردبیل معترف باشند.

به گفته صمدیان، در این مسابقات علی اصغر موسی زاده و محمد چایچی به همراه تیم مبارکه سپاهان اصفهان قهرمان این دوره از مسابقات شدند و حضور 3 دوچرخه سوار دیگر اردبیلی یعنی یاشار نعمتی و علیرضا نوعی درتیم DFTومحمدرضا ادهمی عضو تیم هوراسان رامسر قابل تأمل است.

رییس هیئت دوچرخه سواری استان اردبیل اضافه کرد: استان اردبیل یکی از استان های توانمند دوچرخه سواری است و با این استعدادهای دوچرخه سواری امیدواریم با حمایت و پشتیبانی های لازم از طرف مسئولین و سرمایه گذاران استان مشکلات دوچرخه سواری در این استان برطرف شود تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 5 دوچرخه سوار اردبیلی با تیم استان های دیگر در لیگ برتر

حضور 5 دوچرخه سوار اردبیلی با تیم استان های دیگر در لیگ برتر