مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 07:302021-10-04اقتصادي

کشاورزان و دامدارن برای بیمه محصولات خود اقدام نمایند


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با توجه به تجربیات سالیان گذشته در رویارویی با سیل، خشکسالی، آفت و سرمازدگی بهتر است کشاورزان و دامدارن برای بیمه محصولات خود اقدام نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین قدرت اله مهدیخانی در حاشیه جلسه ای که با حضور مسؤولین و نمایندگان صندوق بیمه محصولات کشاورزی و دامی استان، جهاد کشاورزی و بانک های عامل، با موضوع بیمه محصولات کشاورزی و دام و طیور برگزار شد اظهار کرد: تجربه سالیان گذشته نشان می دهد همواره حوادث و سوانحی از قبیل سرمازدگی، خشکسالی، سیل، آفات نباتی، بیماری های دام و طیور و… خسارات هنگفتی را در حوزه کشاورزی و دام و طیور به کشاورزان و دامداران تحمیل می کند.

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین ادامه داد: به دلیل بی اعتنایی و گاهاً بی اعتمادی ایجاد شده در فعالین این بخش نسبت به بحث بیمه، استقبال چندانی از بیمه صورت نمی گیرد و این در حالی است که نزدیک ترین راه جبران خسارت، بیمه محصول است.

مهدیخانی بیان کرد: سیاست دولت بر این است که پرداختی ها در حوزه جبران خسارات در حوزه کشاورزی به حداقل برسد و حجم عمده اعتبارات دولتی به صندوق بیمه تعلق گیرد، کما اینکه مبلغ قابل توجهی از اعتبارات سازمان مدیریت بحران کشور به صندوق بیمه کشاورزی و دامی تعلق می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان و دامدارن برای بیمه محصولات خود اقدام نمایند

کشاورزان و دامدارن برای بیمه محصولات خود اقدام نمایند