مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-04فرهنگي

اعلام ویژه برنامه های یاد روز حافظ در فارس


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در یک کنفرانس خبری به تشریح ویژه برنامه های بیست و پنجمین بزرگداشت یادروز حافظ که 16 تا 23 مهرماه برگزار می شود، - ایسنا/فارس معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در یک کنفرانس خبری به تشریح ویژه برنامه های بیست و پنجمین بزرگداشت یادروز حافظ که 16 تا 23 مهرماه برگزار می شود، پرداخت.

مهدی امیدبخش دوشنبه 12 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: جلسات هماهنگی برگزاری یادروز حافظ از حدود دوماه پیش با همکارای ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، میراث فرهنگی استان، سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، شورای شهر شیراز و مرکز حافظ شناسی تشکیل شده است.

او ادامه داد: خوشبختانه با راه اندازی مرکز رویدادهای فرهنگی، هنری گردشگری فارس با رویکرد مباحث مختلف در شیراز، از این پس همه رویدادها با همکاری دستگاه های فوق در این مرکز دنبال خواهد شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: با توجه به اینکه تا حدودی روند شیوع ویروس کرونا در استان کاهشی شده، تلاش خواهد شد تا برنامه هایی به شکل حضوری در دستور قرار گیرد.

امیدبخش با بیان اینکه تبلیغات شهری و میدانی یادروز حافظ آغاز شده و تمام تلاشمان بر این است که برنامه هایی اجرایی شوند که شهروند محور باشد، عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه های یاد روز حافظ در فارس

اعلام ویژه برنامه های یاد روز حافظ در فارس