مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-04اجتماعي

هلال احمر به کمک دانش آموزان کم بضاعت زنجانی می آید


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر در قالب طرح ملی «مهربانی مهر» لوازم التحریر، کوله پشتی و کیف کمک های اولیه را به ارزش 530 میلیون ریال بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع می کند.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر در قالب طرح ملی مهربانی مهر لوازم التحریر، کوله پشتی و کیف کمک های اولیه را به ارزش 530 میلیون ریال بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع می کند.

سید قاسم موسوی صبح امروز (12 مهرماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به عنوان متولی آموزش و تربیت جوانان جامعه در راستای اهداف عام المنفعه و امدادی، همواره در تلاش است تا با احیای ارزش های خیرخواهانه علاوه بر حمایت از اقشار آسیب پذیر، نسبت به ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه به ویژه در میان کودکان، نوجوانان و جوانان گام بردارد، یادآور شد: در این میان حمایت از دانش آموزان محروم برای ادامه تحصیل با بهره گیری از مسئولیت اجتماعی با توجه به مخاطبان خاص این سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه در همین راستا طرح ملی مهربانی مهر به منظور حمایت از زندگی و سلامت انسان ها و تسکین آلام بشری در سطح استان توسط واحد جوانان اجرایی می شود، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، افزایش حمایت از دانش آموزان محروم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر به کمک دانش آموزان کم بضاعت زنجانی می آید

هلال احمر به کمک دانش آموزان کم بضاعت زنجانی می آید