مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-04سياسي

بانوان قمی با مهارت های ازدواج و فرزندپروری اسلامی آشنا می شوند


مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت (س) در قالب رشته «معارف اخلاقی و تربیتی» دوره مهارت های پیش از ازدواج، همسرداری و تربیت فرزند را برای بانوان برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت در قالب رشته معارف اخلاقی و تربیتی به صورت حضوری، نیمه حضوری، مجازی و آنلاین، برای بانوان در گروه سنی نوجوان و جوان مهارت های پیش از ازدواج، همسرداری و فرزند پروری آشنا را برگزار می کند.

علاقه مندان با ثبت نام در این رشته مهارت آمادگی پیش از ازدواج، آداب و آیین همسرداری و فرزند پروری اسلامی را فرا می گیرند.

داشتن یک ازدواج موفق بر پایه اصول دینی و اعتقادی، ساده نمودن چالش های پیش از ازدواج، افزایش سازگاری در اوایل ازدواج و عاشقانه تر کردن زندگی از مهارت هایی است که دختران نوجوان و جوان با حضور در دوره آمادگی پیش از ازدواج با آن آشنا می شوند.

بیان حقوق واجب و مستحب همسران و تبیین رموز خوشبختی در زندگی مشترک از مهارت هایی است که در دوره آیین همسرداری برای بانوان شرکت کننده تبیین می شود.

همچنین در دوره فرزند پروری اسلامی والدین و به ویژه مادران با شیوه های اصولی تربیت کودک آشنا شده و شیوه مواجهه با اصول فکری فرزندان خود را فرا می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان قمی با مهارت های ازدواج و فرزندپروری اسلامی آشنا می شوند

بانوان قمی با مهارت های ازدواج و فرزندپروری اسلامی آشنا می شوند