مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-04اقتصادي

22 اکیپ چاه های غیرمجاز را مسدود می کنند


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: با فعالیت 22 اکیپ کنترل و نظارت مسدودیت چاه های غیرمجاز در سطح استان اردبیل به انجام می رسد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: با فعالیت 22 اکیپ کنترل و نظارت مسدودیت چاه های غیرمجاز در سطح استان اردبیل به انجام می رسد.

عباس جنگی مرنی روز یکشنبه 12 مهرماه در جلسه مدیریت منابع آب زیرزمینی در اردبیل اظهار کرد: با تلاشی که در سال های اخیر در استان انجام شده بیش از 900 حلقه چاه غیرمجاز مسدود و از برداشت منابع زیرزمینی جلوگیری شده است.

وی جایگاه استان اردبیل را در مسدود کردن چاه های غیرمجاز کشاورزی و شرب یادآور شد و تصریح کرد: ما در دشت اردبیل با شرایط بحرانی و وخیم آب های زیرزمینی روبه رو هستیم به طوری که تراز آب خوان ها به سطح پایینی رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: در استان اردبیل شش هزار و 700 حلقه چاه عمدتا برای مصارف کشاورزی حفر شده که بخش عظیمی از آنها در دشت اردبیل است.

جنگی مرنی افزود: اقداماتی که شرکت آب منطقه ای برای بهینه مصرف آب در دشت اردبیل انجام داده نصب کنترل هوشمند حجمی برای دو هزار چاه بوده که به صورت استاندارد این کنتورها نصب شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در کنار نصب کنتور برای 300 حلقه چاه نیز عملیات کاهش و تقلیل منسوبات انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 اکیپ چاه های غیرمجاز را مسدود می کنند

22 اکیپ چاه های غیرمجاز را مسدود می کنند