مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-04سياسي

دادستان جیرفت به موضوع ریزش بخشی از «پل دوم هلیل» ورود کرد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت به موضوع ریزش بخشی از پل دوم هلیل جیرفت ورود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین سلامی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از محل ریزش پل دوم هلیل اظهار داشت: این پل در جریان سیلاب چند سال قبل نیز یکبار تخریب شد که کار احداث و بازسازی آن بعد از تخریب در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: اما مجدداً در وسط پل سوراخ بزرگی به وجود آمده که این اتفاق خطرناک است و جهت جلوگیری از ایجاد خطر برای جان مردم سریعاً باید این مشکل رفع شود.

دادستان جیرفت گفت: طی روز جاری گزارش کاملی از روند شروع تا تکمیل پروژه و اطلاعات کاملی از عملکرد پیمانکار و مهندس ناظر پروژه از سوی دستگاه های مربوطه به دادستانی شهرستان اعلام و ارسال می شود و دادستانی نسبت به بررسی آن و برخورد با متخلفان و قصور احتمالی پیمانکار و ناظر پروژه اقدام خواهد کرد.

سلامی در خصوص احیا حقوق عامه بیان کرد: موضوع احیا حقوق عامه یکی از مسائل مهم و اصولی است که در قانون اساسی به آن اشاره شده و دستگاه قضایی مکلف به انجام آن می باشد.

در این راستا بند دوم اصل 156 قانون اساسی یکی از وظایف قوه قضاییه و دادستانی را احیا حقوق عامه برشمرده است که دستگاه قضایی تکلیف دارد نسبت به احیا حقوق عامه مردم تلاش کند و هر جا که احساس کرد این حق تضعیف شده پیگیری کرده و نسبت به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان جیرفت به موضوع ریزش بخشی از «پل دوم هلیل» ورود کرد

دادستان جیرفت به موضوع ریزش بخشی از «پل دوم هلیل» ورود کرد