مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-04سياسي

بازسازی فوری مناطق زلزله زده سردسیر ضروری است


نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زلزله سال قبل منطقه سی سخت و زلزله صبح امروز در کوهرنگ بر ضرورت بازسازی فوری منازل خسارت دیده در این مناطق سردسیر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در خصوص گزارش قرائت شده از سوی کمیسیون عمران در باره زلزله سال قبل منطقه سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد، به برخی مشکلات این حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: برخی مشکلات سطحی و پیش پا افتاده مانند عدم پرداخت حقوق کارکنان شهرداری این منطقه آسیب دیده که خودشان هم در جریان زلزله سال قبل خسارت دیده اند، وجود دارد که امیدواریم دولت به تعهداتش در این زمینه عمل کند.

وی همچنین با اشاره به گستره مشکلات مناطق زلزله زده سی سیخت گفت: مشکلات بخش پادنای علیا در شهرستان سمیرم نباید زیر سایه مشکلات سی سخت فراموش شود.

ورناصری با اشاره به تکرار حوادث طبیعی در کشورمان به زلزله 5.

7 ریشتری صبح امروز در منطقه کوهرنگ در بین استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: مردم این بخش ها عمدتا در مناطق سردسیر و برف گیر ساکن هستند و با توجه به این شرایط، امدادرسانی فوری به آنها در حوادث طبیعی و بازسازی منازل خسارت دیده ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی فوری مناطق زلزله زده سردسیر ضروری است

بازسازی فوری مناطق زلزله زده سردسیر ضروری است