مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-04سياسي

اردوغان و علی اف خود را بازیچه دست رژیم کودک کش صهیونیستی نکنند


آقایان اردوغان و علی اف هشدار می دهیم که خود را بازیچه دست رژیم کودککش صهیونیستی نکنند در غیر این صورت با پاسخ کوبنده ملت شجاع ایران اسلامی رو به رو خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر و امیدیه در مجلس امروز ( دوشنبه 12 مهرماه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: امروزه حرکت بیداری اسلامی با الهام از حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و شجاعت و پایمردی ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار جهانی در سراسر دنیای اسلام گسترش یافته است و معادلات قدرت در روابط بین الملل را دچار تحول ساختارها کرده است.

  وی افزود: این خیزش اسلامی قدرت های استکباری در جهان را به وحشت انداخته است و ما هر روز شاهد شکست های پیاپی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه هستیم.

این نماینده مجلس به برخی ماجراجویی های حکومت آذربایجان به تحریک رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: جدیدترین حرکت مذبوحانه دشمنان انسانیت  توطئه و تغییر در مرزهای کشورهای منطقه است لذا به آقایان اردوغان و علی اف هشدار می دهیم که خود را بازیچه دست رژیم کودککش صهیونیستی نکنند در غیر این صورت با پاسخ کوبنده ملت شجاع ایران اسلامی رو به رو خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان و علی اف خود را بازیچه دست رژیم کودک کش صهیونیستی نکنند

اردوغان و علی اف خود را بازیچه دست رژیم کودک کش صهیونیستی نکنند