مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-04سياسي

برخی مسئولان پس از ساعت کاری پاسخگو نیستند


افرادی موفق هستند که مردمی باشند، یکی از مشکلات جدی برخی مسئولان این است که مردمی نیستند و مردم آنها را پیدا نمی کنند به این معنا که ؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق پیش از ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه منصوریه در خصوص شخصیت نبی مکرم اسلام(ص) اظهار کرد: تا ابد اسوه بشریت رسول خاتم(ص) است.

وی در ادامه با تصریح اینکه یکی از ضرورت هابرای مسلمانان به ویژه شیعیان و با اهمیت بیشتر برای طلاب این است که پیامبر(ص) را باید بیشتر بشناسند، اضافه کرد: خداوند برای تمام انسان ها پیامبر(ص) را الگو قرار داده است، از این رو یکی از افتخارات امام حسین(ع) در روز عاشورا بردن نام پیامبر(ص) در کربلا بود.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز یکی از ضعف های جدی جوامع اسلامی را داشتن اطلاعات اندک از پیامبر(ص) دانست و خاطرنشان کرد: گاهی یک جوان از ابتدای جوانی تا پایان عمر هیچ مطالعه ای در خصوص زندگی پیامبر(ص) نداشته است و این یک ضعف است.

 حجت الاسلام والمسلمین حدائق گفت: رمز موفقیت رسول الله(ص) در صفاتی است که خداوند در قرآن کریم ذکر می کند، مبرز ترین مدیر عالم رسول الله(ص) است و حضرت از هیچ، همه چیز ایجاد کرد، بنابراین تفاوت پیامبر(ص) با سایر انبیا در این بود که پیامبر (ص)مجذوب سالک بود اما انببیای دیگر سالک مجذوب بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مسئولان پس از ساعت کاری پاسخگو نیستند

برخی مسئولان پس از ساعت کاری پاسخگو نیستند