مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 08:402021-10-04اقتصادي

مصرف 1400 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان اردبیل طی سال جاری


مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از مصرف یک هزار و 413 میلیون مترمکعب گاز طبیعی طی سال جاری در این استان طی نیمه اول سال جاری خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از مصرف یک هزار و 413 میلیون مترمکعب گاز طبیعی طی سال جاری در این استان طی نیمه اول سال جاری خبر داد.

سردار اسماعیلی 12 مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: باتوجه به کوهستانی بودن و برودت هوا در استان اردبیل و با شروع فصول سرد سال، مصرف گاز مشترکین خانگی در روزهای اخیر نسبت به روزهای قبل از آن افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه طی سال جاری در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی استان هزار و 413 میلیون مترمکعب گاز مصرف شده است، افزود: از کل گاز مصرف شده در استان، 602 میلیون مترمکعب مربوط به مصرف خانگی و صنعتی و 811 میلیون مترمکعب گاز نیز از سوی نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل مصرف شده است.

اسماعیلی گفت: این میزان مصرف گاز طبیعی در استان 4.

5 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته که بخش خانگی و صنعتی با 71 میلیون مترمکعب کاهش مصرف و بخش نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل با 132 میلیون مترمکعب رشد مصرف گاز نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: شهروندان می توانند در مواقع بروز حوادث مربوط به گاز طبیعی و مشکلات فنی با واحد امداد شرکت گاز استان اردب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف 1400 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان اردبیل طی سال جاری

مصرف 1400 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان اردبیل طی سال جاری