مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-04سياسي

مجتمع فرهنگی - مذهبی شهید مدافع حرم در مازندران احداث می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه 150 پروژه عمرانی موقوفات در استان در دست اجرا است، گفت: مجتمع فرهنگی ومذهبی شهید مدافع حرم در نور احداث می شود.

- ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری پیش ازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران شمار برنامه های تهیه شده برای دهه وقف در استان را 130 عنوان ذکر کرد و گفت: این برنامه های با غبارروبی امامزاده قاسم (ع) در بابل آغاز شده است.

وی توزیع هزار بسته سبد کالا در قالب طرح احسان ماندگار را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: دیدار با خانواده شهیدان کاظم بیگی و مناصبی نیز از دیگر برنامه های دهه وقف به شمار می رود.

وی از ثبت 80 وقف جدید سال جاری با رویکردهای مختلف در استان خبر داد و افزود: رونمایی از سند مالکیت موقوفات در سورک، افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی، تجلیل از متولیان موقوفات متصرفی، اجرای نیت وقف در بیمارستان های رازی و امام خمینی از دیگر برنامه های هفته وقف است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران یادآور شد: همزمان با دهه وقف موقوفه و مجموعه فرهنگی شهید مدافع حرم علی جمشیدی در نور کلنگ زنی می شود، گفت: بهره برداری از چند طرح عمرانی وقف از دیگر برنامه های هفته وقف است.

وی شمار طرح های عمرانی در دست اقدام عمرانی در حوزه موقوفات را 150 پروژه ذکر کرد و گفت: سال گذشته اولین وقف هسته ای کشور نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع فرهنگی - مذهبی شهید مدافع حرم در مازندران احداث می شود

مجتمع فرهنگی - مذهبی شهید مدافع حرم در مازندران احداث می شود