مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-04اقتصادي

واردات قانونی لوازم خانگی در زمان ممنوعیت/از کره ای تا اروپایی!


با وجود ممنوعیت واردات لوازم خانگی در چند سال اخیر همچنان بخشی از آن به صورت قانونی وارد می شود؛ وارداتی که تحت نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) با رویه مرزنشینی و کولبری و با سهمیه قانونی بوده و در بین آن از تولیدات کره ای تا اروپایی وجود دارد.

- واردات قانونی لوازم خانگی در زمان ممنوعیت/از کره ای تا اروپایی! با وجود ممنوعیت واردات لوازم خانگی در چند سال اخیر همچنان بخشی از آن به صورت قانونی وارد می شود؛ وارداتی که تحت نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) با رویه مرزنشینی و کولبری و با سهمیه قانونی بوده و در بین آن از تولیدات کره ای تا اروپایی وجود دارد.

اکنون گمرک از وزارت صمت خواسته که با ممنوعیت های موجود تکلیف این نوع واردات را مشخص کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سال 1397 و با تغییر شرایط ارزی و محدود شدن واردات و البته حمایت از تولید داخل، واردات لوازم خانگی ممنوع اعلام شد و هر گونه ثبت سفارشی در این رابطه ممنوع شد و ترخیصی از گمرک صورت نگرفت.

اما در مدت اخیر با توجه به تأکیدی که در رابطه با ممنوع الورود بودن لوازم خانگی برای حمایت از تولید داخل وجود داشت و البته تأکید مقام معظم رهبری در این رابطه و اشاره خاص به لوازم خانگی کره ای (ال جی و سامسونگ)، این مورد از سوی رییس جمهور به دستگاه های ذیربط مورد تاکید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات قانونی لوازم خانگی در زمان ممنوعیت/از کره ای تا اروپایی!

واردات قانونی لوازم خانگی در زمان ممنوعیت/از کره ای تا اروپایی!