مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-04اقتصادي

پشت پرده واردات لوازم خانگی در زمان ممنوعیت


در روزهای اخیر اسنادی از ثبت سفارش لوازم خانگی در زمان ممنوعیت منتشر شده که به گفته سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی مربوط به واردات مرزنشینی است؛ - در روزهای اخیر اسنادی از ثبت سفارش لوازم خانگی در زمان ممنوعیت منتشر شده که به گفته سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی مربوط به واردات مرزنشینی است؛ چراکه تصویب یک قانون از اواخر سال 1398 درهای واردات را گشوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از انتشار گزارش هایی از ثبت سفارش لوازم خانگی کره ای در سال جاری، وزارت صمت هر گونه ثبت سفارش این کالا در دوره ممنوعیت را تکذیب کرد، اما چند ساعت بعد اسنادی از ثبت سفارش در فضای مجازی دست به دست شد که حالا گفته می شود مربوط به واردات مرزنشینی است.

البته این همه ماجرا نیست و با وجود ممنوعیت واردات از سال 1397، انواع لوازم خانگی خارجی به صورت قاچاق و در مواردی به صورت قانونی با گارانتی در فضای مجازی و حتی در بازار، در دسترس است! در این رابطه حمیدرضا غزنوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مرزنشینان با داشتن سه سال اجاره نامه، پیله ور هستند و سهمیه مرزنشینی دریافت می کنند؛ اما پیله وران نه پول واردات و نه بازاری برای فروش محصولات خود دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده واردات لوازم خانگی در زمان ممنوعیت

پشت پرده واردات لوازم خانگی در زمان ممنوعیت