مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-04اقتصادي

کارگروه ویژه توسعه لرستان تشکیل شود


رییس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه سهم لرستان از تولید ناخالص داخلی عادلانه نیست، گفت: دولت باید برای ایجاد توازن منطقه ای و کاهش عقب ماندگی لرستان از توسعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد رزم صبح امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور در حال برگزاری است، با تاکید بر تقویت زیرساخت های لرستان، اظهار کرد: انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق، زیرساخت های استان تقویت شود، استاندار جدید فعال و سرپا باشد تا جلسات مند، چرا که لرستان نیازمند مدیری فعال برای جذب اعتبارات لازم و احقاق حق استان است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود مزایا و منابع گوناگون اقتصادی، متاسفانه به دلیل عدم سرمایه گذاری کافی، نرخ بیکاری را لرستان در سال گذشته به خود اختصاص داده است.

رییس کل دادگستری لرستان، پایین بودن درآمد سرانه استان را مهمترین مشکل مردم عنوان و بیان کرد: از دولت انقلابی، جهادی و مردمی انتظار داریم برای تشویق و حمایت از توسعه سرمایه گذاری در استان، دستورات لازم اتخاذ شود.

رزم با بیان اینکه سهم استان از کل مالیات وصولی کشور تنها سه دهم درصد است، افزود: بنابراین اگر مشوق و معافیت جذاب تری برای سرمایه گذاری در استان پیش بینی شود، تولید و اشتغال نیز تقویت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه ویژه توسعه لرستان تشکیل شود

کارگروه ویژه توسعه لرستان تشکیل شود