مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-04فرهنگي

نمایش فیلم های جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در همدان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از نمایش فیلم های سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در سینما فلسطین همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از نمایش فیلم های سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در سینما فلسطین همدان خبر داد.

احمدرضا احسانی درگفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 16 تا 21 مهر در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین الملل برگزار می شود، اظهار کرد: همزمان با روز کودک و آغاز به کار جشنواره سی وچهارم، فیلم های بخش مسابقه ایران در سینما فسلطین شهر همدان نمایش داده می شوند.

وی با بیان اینکه فیلم ها در در دو سانس 15 و 17 اکران می شوند، افزود: فیلم های یدو به کارگردانی مهدی جعفری و پسران دریا کاری مشترک از افشین هاشمی و حسین قاسمی جامی در روز جمعه اکران خواهند شد.

احسانی عنوان کرد: لیپار ساخته حسین ریگی و داستان های هزار و یک روز به کارگردانی حبیب احمدزاده در دومین روز، بام بالا به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و فیلم برزنگی اثری از حسین قاسمی جامی در روز یکشنبه، بَلیط کاری از مرتضی رحیمی و شهر گربه های سید جوادهاشمی در روز روز دوشنبه 19 مهر و همچنین میان صخره ها اثری از مختار عبداللهی و ترانه های پدری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش فیلم های جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در همدان

نمایش فیلم های جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در همدان