مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-04سياسي

علیزاده: فرهنگیان سال هاست چشم به راه اجرای طرح رتبه بندی هستند


نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: سالهاست که فرهنگیان چشم به راه اجرای طرح رتبه بندی هستند، لایحه ای که توسط دولت ارایه شد دارای اشکالاتی بود، - نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: سالهاست که فرهنگیان چشم به راه اجرای طرح رتبه بندی هستند، لایحه ای که توسط دولت ارایه شد دارای اشکالاتی بود، با وجود اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برخی از این اشکالات را برطرف کرد، اما این لایحه همچنان دارای ایراداتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهزاد علیزاده در تذکری در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: سالهاست که فرهنگیان چشم به راه اجرای طرح رتبه بندی هستند، لایحه ای که توسط دولت ارایه شد دارای اشکالاتی بود، با وجود اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برخی از این اشکالات را برطرف کرد، اما این لایحه همچنان دارای ایراداتی است.

وی در ادامه افزود: اگر می خواهیم دین خود را به جامعه بزرگ فرهنگیان ادا کنیم، باید در زمان بررسی لایحه به گونه ای اقدام شود که تمام اشکالات رفع و نظر فرهنگیان در خصوص دریافت معادل 80 درصد حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها تامین شود.

نماینده دهلران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشتگان با امضای 208 نفر از نمایندگان در آذر سال 99 به هیات رییسه تقدیم شد، اما متاسفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیزاده: فرهنگیان سال هاست چشم به راه اجرای طرح رتبه بندی هستند

علیزاده: فرهنگیان سال هاست چشم به راه اجرای طرح رتبه بندی هستند